Streetstyle

Vi var idag och kollade in Karlstads klädstilar och hittade två tjejer som vi tyckte hade härliga personliga stilar.


Intervju med en Gina Tricot anställd


Varför valde du just den outfiten du bär idag?
Jag valde den för att den ger en julkänsla. Den ska även ge ett säljande intryck för Gina Tricot eftersom den är härifrån.

Varifrån kommer kläderna?
Från Gina Tricot.

Hur mycket pengar spenderar du varje månad i snitt på kläder?
Mellan 1500-2000 kronor.

Föredrar du märkeskläder eller budget?
Jag fördrar budget, för att man får mer för pengarna.

Vilken stil tycker du att du har?
Mina vänner säger ofta att jag ser elegant och ganska strikt ut.



Intervju med en Affection anställd

Varför valde du just den outfiten du bär idag?
Jag tycker de är bekväma och älskar färgen svart.

Varifrån kommer kläderna?
Vero Moda och Gina tricot.

Hur mycket pengar spenderar du varje månad i snitt på kläder?
600 kronor.

Föredrar du märkeskläder eller budget?
Jag gillar både märkeskläder och budget kläder. Jag har ett favorit märke som är Oddmolly.

Vilken stil tycker du att du har?
Idag så tycker jag att stilen är lite rolockig annars är den blandad.




/  Marie, Marie och Rebecca






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0