Street style

Har varit och fotat samt intervjuat Evelina om hennes klädstil:)



Varför valde du just din outfit idag?

Bekväm och samtidigt snygg

Vad har du på dig idag?
Jeans från Denimbird
Jacka från Carlings
Skor från Bergqvist skor
T-shirt från Jack&Jones

Vad har du för stil?
Ganska rockigt, romantiskt och klassiskt. Jag varierar mig.

Vilka färger gillar du?
Svart och marint.

Föredrar du budget eller exklusivt?
Beror på vad som behövs, jag blandar budget och exklusivt ganska ofta för att skapa en bra mix.

Hur mycket pengar spenderar du i månaden på kläder?
Det beror på vad jag är i behov av för något, allt från 0 till tusen. Någon månad inte alls, en annan månad alldeles för mycket;)

/ Marie Bouvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0