Streetstyle

Ännu ett besök på bergvik köpcentrum för att spana in lite nya stilar hos karlstads invånare:) Hittade denna gång Annelie och Therese.




Intervju med Annelie

Varför valde du just din outfit idag?
För att jag tycker den är bekväm och det är något jag tycker om och trivs i.

Föredrar du budget eller exklusivitet?
Budget, man får mer för pengarna.

Hur mycket pengar spenderar du per månad på kläder?
Ungefär 1000 kronor

Vilken stil tycker du att du själv har?
Det beror på om jag jobbar eller är ledig. Det kan variera från sportig stil till romantisk




Intervju med Therese

Varför valde du just din outfit idag?
För att jag trivs i jeans, och svart är en färg som jag tycker mycket om.

Föredrar du budget eller exklusivitet?
Budget, tycker det är roligare att kunna handla mer för pengarna.

Hur mycket pengar spenderar du per månad på kläder?
Ungefär 500 kronor.

Vilken stil tycker du att du själv har?
Bekväma kläder. Jeans eller leggins, samt långa tröjor eller koftor till.


/  Marie och Marie

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra jobbat tjejer! Trots att jag ser helt bedrövlig ut på bilden... :)

2009-01-23 @ 08:35:13
URL: http://lovesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0