Streetstyle

Var och checkade in klädstilar på bergvik idag där vi hitta Märta och Tom-Erik som vi tyckte representerade en viss del av Karlstads klädstilar.



Intervju med Märta

Varför valde du din outfit?
Jag anser den som trendig. Jag vill även marknadsföra butiken Vila.

Föredrar du exklusivt eller budget?
Jag föredrar något där mitt i emellan, men eftersom jag köper mycket kläder på vila så blir det till en överkommligt pris.

Hur mycket pengar spenderar du i månaden på kläder?
Jag lägger ut minst 1000 kronor per månad.



Intervju med Tom-Erik

Varför valde du din outfit?
Min outfit markandsför butiken jack&jones och jag tycker kläderna är snygga.

Föredrar du exklusivt eller budget?
Det beror på kläderna, jag gillar att blanda både exklusivt och budget.

Hur mycket pengar spenderar du i månaden på kläder?
Jag lägger ut max 1000 kronor per månad.



/ Marie och Marie






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0